JAK DZIAŁAMY

Diagnostyka

Diagnostyka usterki w naszym serwisie jest bezpłatna, jeżeli sprzęt nie wymaga rozkręcenia lub jeżeli Klient decyduje się na naprawę w naszym serwisie. Jeżeli usługa diagnostyczna wymaga rozkręcenia sprzętu i Klient nie decyduje się na naprawę, wówczas pobierana jest opłata 20-30 zł.

Czas naprawy

Standardowo czas wykonania naprawy nie przekracza 2-3 dni, a często jest to 24 godziny. Czas realizacji wydłuża się gdy musimy czekać na komponenty, części niezbędne do wymiany. Wówczas jesteśmy uzależnieni od dostawcy.

Przekazanie sprzętu

Nie możesz do nas przyjechać w godzinach otwarcia serwisu?

Nie przejmuj się – jestesmy elastyczni! Wystarczy że się z nami skontaktujesz a ustalimy z Tobą inny, dogodny dla Ciebie termin przekazania lub odbioru sprzętu.

Istnieje możliwość przekazania i odbioru sprzętu w ustalonej wcześniej lokalizacji poza naszym serwisem. Prosimy w tym celu o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Koszt naprawy i gwarancja

Ostateczna cena usługi podawana jest po wykonaniu diagnostyki. W przypadku prostych napraw, instalacji, podmian komponentów koszt usługi wg standardowego cennika.

Na wykonaną naprawę udzielamy gwarancji lub rękojmi.

Obszar usług

Wykonujemy usługi informatyczne dla Klientów na terenie Wrocławia i okolic ale przyjmujemy także sprzęty do naprawy drogą wysyłkową. O szczegóły prosimy pytać telefonicznie lub mailowo.