Współpraca

uscisk-dloni

Warunki współpracy
Zapraszamy do współpracy w ramach dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz Outsourcingu IT wszystkie firmy, biura, instytucje z Wrocławia i okolic
a także z całej Polski. W celu nawiązania współpracy z nami, należy w dowolny i najwygodniejszy dla Państwa sposób skontaktować się z nami, a my odpowiemy na wszelkie pytania, pomożemy w wyborze produktów i usług oraz przygotujemy dla Państwa pełną ofertę.

Dostawa i płatności
Terminy płatności ustalane są indywidualnie z każdym klientem i uzależnione od kilku czynników:

  • wielkości zamówienia/ zakresu usługi
  • terminowości dotychczasowych płatności
  • długości współpracy

Przeciętna dostawa towarów następuje do 24 godzin od otrzymania zamówienia. Przy stałej współpracy istnieje możliwość dostarczenia zamówienia w ciągu 3-4 godzin. Towar dostarczamy własnym transportem lub poprzez firmę kurierską w zależności od miejsca doręczenia. Wszystkie materiały eksploatacyjne do drukarek na terenie Wrocławia dowozimy bezpłatnie. Dojazd informatyka do Państwa firmy również jest bezpłatny.

Warunki reklamacji
Podstawą reklamacji zakupionego u nas towaru jest:

  • Podanie daty i numeru faktury zakupu
  • Opis usterki
  • Wydruki dowodzące o wadliwości zakupionego towaru

W celu zareklamowania wadliwego produktu prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz dołączenie do niego wydruków świadczących o usterce tonera/ tuszu i wysłanie dokumentów na adres mailowy: serwis@axpro24.pl.
Oferujemy usługę reklamacyjną ‚on-site’. Towar w ramach reklamacji dostarczany jest w ciągu 24h tak jak standardowe zamówienie. Wadliwy toner odbieramy własnym transportem.

Współpraca z nami zawsze się opłaca!

dokumenty